• UWAGA! Teraz na forum logujemy się adresem e-mail, nie nazwą użytkownika!
  • Ogłoszenie: dostęp do działów Off Topic oraz Boiler Room są od teraz na zasadzie opt-in! Szczegóły w ogłoszeniu
  • Zapraszamy na 14. urodziny forum! 19 grudnia o 19:00 w Cybermachinie (Warszawa, Nowy Świat 52/56)

Zasady przyjmowania na GD.PL

Tomasz Gop

Ryba Głębinowa
Moderator
Rada Forum
Na forum mają wstęp osoby, które nie są dziennikarzami, prawnikami ani HRowcami i spełniają przynajmniej jeden z warunków poniżej:
  • Miały znaczący wkład pracy w wydaną, obecnie dostępną grę komercyjną i dalej są związane z branżą (są zatrudnione, mają stałą umowę współpracy, mają własną firmę GD, freelancerzy itp.)
  • Nie mają jeszcze wydanej gry w portfolio, ale przynajmniej od 6 miesięcy pracują w firmie, której główną działalnością jest tworzenie gier i która ma w dorobku wydane, obecnie dostępne gry komercyjne.
  • Są niezwiązanymi już z branżą weteranami, ale mają w portfolio przynajmniej 3 komercyjne, obecnie dostępne gry.
Gra komercyjna to taka, która spełnia jeden z poniższych warunków:
  • Ma zbiorczą ocenę na Metacritic.
  • Została wydana przez znanego w branży wydawcę.
  • Została wydana w pudełku (retail).
  • Została wydana cyfrowo w jednym ze sklepów, które stosują mechanizm selekcji produktów przed sprzedażą np.: XBLA, PSN, WiiWare, Steam, GoG, DD, BFG, GH, iWin. itp.
Każdy kandydat musi dodatkowo uzyskać rekomendację przynajmniej 3 aktywnych członków forum, mających min. 10 postów w działach poza Off-Topic. Jest to szczególnie ważne przy freelancerach oraz przy pierwszych wydanych projektach, gdzie będziemy wymagali konieczności potwierdzenia wkładu pracy przez studio zlecające/pracodawcę. To samo dotyczy informacji o zaliczeniu półrocznego stażu pracy. Pamiętajcie, że rekomendujący biorą odpowiedzialność za rekomendowaną osobę. Rejestrując się na forum, upewnij się wśród znajomych obecnych tutaj, że zbierzesz wymaganą liczbę rekomendacji.

W szczególnych przypadkach, wyjątkach i dyskusyjnych kandydaturach, ostateczna decyzja należy do Rady Forum, która podejmuje ją po zamkniętym głosowaniu. Przykłady:
  • Doświadczone osoby, które są w trakcie zmiany/szukania pracy w GD.
  • Gry przeglądarkowe, dołączane do czasopism, reklamowe.
  • Działalność społeczna lub edukacyjna związana z gamedevem.
  • Praca B2B.
Jak to działa?
  1. Dla każdego nowo zarejestrowanego użytkownika automatycznie zostaje założony wątek w dziale Rekomendacje, gdzie zostają podane informacje które delikwent wpisał w formularzu rejestracyjnym.
  2. Koniecznie skontaktujcie się z osobą która się rejestruje i potwierdźcie, że to ten sam człowiek. Napiszcie o tym, że się z nim/nią kontaktowaliście.
  3. Jeśli sami nie wiecie, ale znacie kogoś kto pracuje w firmie podanej przez delikwenta - zaczepcie znajomego i poproście o weryfikację.
  4. Wątek może też służyć dyskusji na temat czy kogoś należy wpuścić czy nie.
  5. Dopóki nie otrzymamy tutaj wymaganej liczby rekomendacji, konto nie zostanie aktywowane - jest to weryfikowane przez specjalny kod forum.
  6. Po aktywowaniu czyjegoś konta, usuwamy wątek na jego/jej temat.
  7. We're cool.
Jeśli się zarejestrowałeś/aś, ale Twoje konto nie zostało aktywowane, to oznacza, że brakuje wymaganej liczby rekomendacji. Skontaktuj się z kimś obecnym na forum i poproś o rekomendację. Jeśli w ciągu 6 miesięcy nie otrzymasz wymaganych rekomendacji, twoje konto użytkownika może zostać skasowane. Usunięcie konta nie odbiera to możliwości ponownej rejestracji i ubiegania się o rekomendacje w przyszłości.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:
Powrót
Góra Dół